Nesto sasvim novo. Audi R4
Uprkos tome što je iz Audijastigla i zvanična izjava da nikada nije bilo planirano da se automobil sa središnje postavljenim motorom stavi u proizvodnju, izgleda da su priče o "propasti" R4 bile samo priče...

Po svemu sudeći, novi model popuniće prazninu između TT-a i R8, a startovaće sa cenom od oko 40.000 evra. Da bi se razlikovao od Porschea, Audi će primeniti svoj quattro pogon, ali i aluminijumsku konstrukciju.
Paleta motora uključiće TFSI portfolio, od 2,0-litarskog turba pa sve do novog 2,5-litarskog petocilindarskog agregata sa kompresorom i turbopunjačem, koji isporučuje 335 konjskih snaga. Dizel visokih performansi i V6 benzinac takođe su u igri, a kada je reč o menjačima, kao standard dolazi šestostepeni manuelni, a sedmostepeni poluautomatski S-tronic kao opcija.
Unutrašnjost će biti bogata kao i kod R8 i TT-a. Biće sportski opremljen sa svom pratećom opremom koja omugućuje da se ugodno a sportski vozite i ušivate u toku vožnje.
