Hyundai Genesis
Hjundaijev "Genesis" luksuzne klase stiže kompletno nov. Svojim modernim dizajnom i odličnom završnom obradom on bi dobrodošao i evropskom tržištu. Ipak, i pored dužine od 4,98 metara nije baš mnogo prostran, a snaga jekog 4,6-litarskog V8 agregata od 375 konjskih snaga se baš ni ne oseća posebno.Ali sve ostalo impresionira.
Bilo je reč o upravljaču, kočnicama ili "multilink" ogibljenju, sve je evropski oštro i direktno podešeno. Osmocilindrični motor i šestostepeni automatski menjač funkcionišu harmonično.

Tek iznad 200 km/h vetar počinje da fijuče glasno, a pravac se teže održava. I pored toga "Genesis" pokazuje kakvi su u međuvremenu postali proizvodi Hjundaija i kojoj klasi danas pripadaju.
Jedino "žedan" benzinac ne odgovara mnogo evropskom tržištu. I sa V6 dizelom luksuzna limuzina bi bila van igre. Ali njena tehnika sa zadnjim pogonom stiže do nas i to u "Hyundai Coupe-u" sa četvorocilindričnim motorom.
