Novi automobili

Porsche Cayenne na naftu

Generalna — Autor medakovic89 @ 16:19

 

 Posle osam decenija proizvodnje automobila sa benzinskim motorima, Porsche je rešio da ponudi i jedan naftaš. U Cayenne će se ugrađivati trolitarski V6 dizel motor koja je uzeta od modela Audi Q7. Porscheov terenac će imati oko 250 konjskih snaga i oko 540 Nm obrtnog momenta sa kojim će sprint do stotke trajati nešto više od 8 sekundi. Prvi Cayenne bi trebao da se pojavi na tržištu sledeće godine. Mislim da će fanovi ove marke negodovati zbog dizelaša ali s obzirom da je ovaj proizvođač pre proizvodio traktore, obradovaće nas sa dizel motorom u novoj 911-ici kojoj će motor biti smešten napred. 


Krstarica na putevima.Novi BMW serije 7

Generalna — Autor medakovic89 @ 15:24

BMW serije 7 će se pojaviti na tržištu u sa malo urađenim restajlingom. Od prošle serije 7 ima malo razlika a to su svetla napred i svetla nazad. Predtaviće se sa dva benziska (740i,750i) i jednim dizel motorom (730d). 740i pokreće V6 motor sa 3000 ccm i 326 konjskih snaga i 450 Nm obrtnog momenta što je sasvim dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h koja je elektronski ograničena. Od 0 do 100 km/h stiže za 5,9 sekundi.

 

Snažniji benzinac V8 sa 4400 ccm  raspolaže sa 407 konjskih snaga i 600 Nm a do stotke stiže za 5,2 sekunde. Oba benzinca imaju sistem za direktno ubrizgavanje goriva visokog pritiska koji im omogućava velike performanse uz relativno nisku potrošnju goriva.

Pomalo neobično, ali osnovni 730d u porešenju sa benzinskim modelima deluje konvecionalno, jer ima "klasičan" common-rail turbo-motor od 3000 ccm sa 540 Nm obrtnog momenta i 245 konjskih snaga. Od 0 do 100 km/h stiže za 7,2 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 245 km/h.

 

 

Ono što je najvažnije ovek bilo kod BMW-a je komfor. Ima jako puno mesta na zadnjoj klupi što nam govori da je ovaj automobil jedna jako velika limuzina. Standardni model ima dužinu od 5,072m a "l" verzija ove limuzine je duža od standardnog modela za 140 milimetara.

UInstrument tabla je sada orijentisana ka vozaču, a na centralnom tunelu nalazi se ručica menjača kao i komanda unapređenog i-Drive sistema koji je dobio i nekoliko prečica više, kao i nekoliko programabilnih tastera za funkcije koje se najčešće koriste. Novina od tehnologije je Night vision sistem za noćno osmatranje puta sa softverom koji na osnovu kretanja i ponašanja prepreka prepoznaje ljude. Na listi opcija našao se i Head-up displej sa kamerom koja prati znake i upozorava vozača na ograničenje brzine.  

 

 

 

Ono što je specifično za svaki BMW je dinamika vožnje. Sistem se zove Dynamic Driving Control i u zavisnosti od postavke Comfort, Normal i Sport upravlja radom vešanja, menjača, upravljanja i odziva na pedalu gasa. Kao dodatnu opciju moguće je poručiti i upravljanje na sava četiri točka. Prodaja je počela i osnovni 730d u EU košta 69.500 evra. 


«Prethodni   1 2